Pemulihan Untuk Heartburn dan Reflux - Relief Untuk Reflux

Pemulihan Untuk Heartburn dan Reflux - Relief Untuk Reflux

Antasid dan ubat-ubatan tidak melakukan silap mata lagi dan anda sedang mencari ke dalam ubat untuk pedih ulu hati dan refluks. Anda telah menemui tempat yang betul! Pada akhir artikel ini anda akan mengetahui bagaimana untuk mengubati punca pedih ulu hati dan belajar 5 remedi mudah yang boleh anda cuba di rumah.

Malangnya, anda tidak keseorangan dalam perjuangan ini untuk mencari bantuan untuk refluks. Beribu-ribu pesakit mencari internet setiap hari untuk mencari cara-cara mudah untuk mengubati masalah refluks asid mereka. Walau bagaimanapun, berbilion dolar syarikat-syarikat farmaseutikal lakukan apa sahaja yang mereka boleh untuk menjaga maklumat kesihatan semula jadi daripada tangan anda.

Jika anda sudah bersedia untuk memecahkan kitaran ganas kelegaan sementara dari antasid dan ubat, ini boleh menjadi maklumat yang paling penting anda membaca semua tahun.

Pemulihan untuk Heartburn dan ...

Perkara pertama yang anda perlu tahu tentang menyembuhkan refluks asid (juga dikenali sebagai pedih ulu hati) adalah bahawa anda perlu untuk mengukuhkan dan membaiki sfinkter anda rosak yang lebih rendah esophageal (LES). LES adalah flap otot yang terletak di atas perut anda. Untuk penghidap pedih hulu hati yang paling, LES telah rosak dari mengulangi pendedahan asid perut dan makanan yang miskin.

Berikut adalah 5 tips untuk memulakan rawatan alternatif anda hari ini.

1. Anda perlu memulakan rawatan rumah anda dengan mengelakkan semua makanan rangup. Makanan rangup dan keras akan mencalarkan esofagus dan LES anda. Kami mencadangkan mengelakkan makanan seperti granola, bijirin, kerepek, keropok selama 2-3 hari manakala LES anda bermula untuk memulihkan diri sendiri.

2. Dalam minggu pertama atau lebih rawatan anda, anda perlu menambah kira-kira 2-3 sudu teh madu. Madu sering ubat keajaiban ketika datang untuk tisu yang rosak kerana madu telah ditunjukkan untuk melawan bakteria, jangkitan blok, keradangan pertempuran, mengurangkan kesakitan, dan meningkatkan peredaran. Ia juga telah ditunjukkan untuk merangsang pertumbuhan semula tisu. Pastikan untuk mengambil sudu teh kanan sebelum tidur.

3. Terdapat juga perubahan gaya hidup anda perlu mengambil kira yang mungkin membantu. Sebagai contoh, pelanggan kami telah menemui kejayaan dengan yang berikut: berhenti merokok, tidak minum arak, menurunkan berat badan, makan makanan yang lebih kecil, memakai pakaian yang longgar, elakkan berbaring selama 3 jam selepas makan dan meningkatkan kepala 6-8 inci manakala tidur.

4. Satu penawar popular ayah saya bersumpah demi adalah epal merah. Makan epal keping merah setiap kali anda merasa serangan datang di atas merupakan ubat semulajadi yang besar yang ramai orang tidak tahu tentang.

5. Akhir sekali, minuman hebat dan ubat yang baik adalah teh hijau dengan ginseng. Rawatan ini telah menjadi kegemaran bagi beberapa kerana antioksidan ditambah ia membolehkan LES untuk mewujudkan suatu meterai ketat di sekitar perut. Cuba secawan teh selepas makan.

100% Jaminan Pemulihan untuk Heartburn

Tidak ada komentar:

Posting Komentar