Far Infrared Hothouse

Far Infrared Hothouse

Sinaran Inframerah Jauh (FIR), sebahagian semulajadi cahaya matahari yang mempunyai jarak gelombang yang paling lama, tidak dapat dilihat dengan mata kasar. Ini panjang gelombang lembut mempunyai keupayaan untuk menembusi tubuh kita dan ditukar kepada tenaga yang sesuai. Pemulihan tisu hidup boleh diaktifkan oleh FIR kerana ia mengaktifkan sistem kawal selia kami.

Melalui sejarah, orang-orang yang beriman yang terdedah kepada cahaya matahari yang sesuai boleh mengekalkan dan juga meningkatkan kesihatan. Walau bagaimanapun, terlalu banyak pendedahan kepada matahari mempunyai kesan negatif pada kulit. Pendedahan yang terlalu lama boleh menyebabkan jeragat, perubahan kulit dan kanser kulit.

FIR mempunyai pemanasan yang sama dan kesan menenangkan seperti matahari tanpa merosakkan kulit. Malah, Far Infrared Rays mempunyai keupayaan untuk menembusi, membiaskan, memancarkan dan berfikir. Tubuh manusia boleh menyerap Far Infrared Rays kerana keupayaan menembusi FIR ini. Sebagai badan yang dipanaskan secara dalaman oleh FIR, kapilari mengembangkan mengaktifkan peredaran darah di seluruh badan. Proses menyerap sinaran Far Infrared menggalakkan pertumbuhan semula tisu.

FIR memainkan peranan yang menyeluruh dalam menghapuskan bahan buangan, logam berat dan bahan-bahan toksik yang terkumpul dalam badan kita. FIR menembusi badan dan menyediakan satu cara semula jadi untuk menyembuhkan otot, tisu dan organ. Far Infrared Rays meningkatkan aliran darah dengan menggalakkan pengembangan kapilari yang mengurangkan kekejangan otot dan kesakitan. FIR mengurangkan bengkak dan keradangan dengan meningkatkan aliran limfa dan mengeluarkan toksin.

Kehangatan FIR yang selesa melegakan dan detoxes badan tanpa kesan sampingan kerana frekuensi gelombang semulajadi ia memancarkan. Far Infrared Rays digunakan dalam "canggih" bidang perubatan dan boleh didapati dalam pelbagai peralatan perubatan dan massagers terapeutik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar